Och vinnarna är…*drumroll*…

Oj så många roliga, oväntade och aptitretande historier som kom in till tävlingen. Jätteroligt och läsa men fruktansvärt svårt att välja bland. Tack för att ni delat med er! Jag önskar att jag hade fler biljetter att sprida bland bidragen. Tyvärr kan jag bara välja ut tre stycken.

Vinnarna är…

Filippas upplevelse av traditionell fransk mat på väg mot soptunnan på den skumma krogen i västindisk tappning. Jag såg det hela som en film för min ögon.

Per Stades skildring av en gymnasists kulinariska uppvaknande under en en måltid i ensamhet på Operakällarens Bakficka. En berättelse jag verkligen kunde relatera till.

Björn Ws oväntade matupplevelse i öknen under en strapatsrik taxifärd och den lika oväntade upplösningen.

GRATTIS alla tre och hoppas ni får en oförglömlig upplevelse!

Jag rekommenderar att alla går in och läser de små mininoveller som lagts in i kommentarerna till tävlingen.

Glöm inte att rösta på din favorit till Alternativa Matbloggspriset 2010!

Kategorier: Övrigt

Kontakt & prenumeration

Det finns flera sätt att hålla sig uppdaterad om bloggen, se nedan. Vill du ha kontakt med mig direkt kan du mejla till anders@gustibus.se.

5 kommentarer på “Och vinnarna är…*drumroll*…”

  1. 20 oktober 2010 den 9:01 #

    Grattis till dom lyckliga tre! 🙂 Hade jag bara haft möjlighet att åka till Stockholm hade jag tävlat så byxorna spruckit.

  2. 20 oktober 2010 den 9:20 #

    Verkligen roligt att vinna bland alla dessa fantastiska berättelser. Stort tack!

  3. 20 oktober 2010 den 10:33 #

    Wohoo! Oj vad kul!

  4. 20 oktober 2010 den 17:17 #

    Hur gör man förresten för att, så att säga, rent praktiskt motta det fantastiska priset?

  5. 21 oktober 2010 den 8:38 #

    Wow, jag vann ! *ler stort*

    Tack snälla, vilken ära – för det var verkligen fantastiska stories som skrevs ner.

    Anders, hur gör vi rent praktiskt ?

    Stort tack igen !

Lämna en kommentar